Kanser tanısı konulan Vahide Gördüm: ‘6 ay sonra turp gibi olacağım’

Kanser tanısı konulan Vahide Gördüm: ‘6 ay sonra turp gibi olacağım’
Göğüs kanseri olduğu haberlerinin ardından sevenlerini üzen Vahide Gördüm “Tedavi olmaya başladım. Kimse üzülmesin, iyileşeceğim” dedi.

‘Adını Feriha Koydum’ dizisinde temizlikçi Zehra karakterini canlandıran Vahide Gördüm (46) rutin kontrolleri için gittiği hastanede göğüs kanseri olduğunu öğrendi. Bunun basına yansımasının ardından bir açıklama yapan Gördüm “Evet, göğüs kanseriyim. Tedavi olmaya başladım ve bu süreçte hayatıma devam edeceğim. Bu hastalığa yakalanıp tedavi olamayanların yaşadığı bir ülkedeyiz. Durumu çok da abartmanın gereği yok. Beni seven ve desteğini esirgemeyen herkese ve seyircilerime teşekkür ediyorum. Kimse üzülmesin 6 ay sonra turp gibi olacağım” dedi.

Oyuncu eşi Altan Gördüm ise VATAN’a şunları söyledi:

“Bu hastalıktan önce benim haberim oldu. Doktoru önce beni aradı. Hemen tanıdığım onkologları aradım. Daha sonra durumu Vahide’ye söyledim. ‘Böyle bir sorunumuz var ama korkma, ben her zaman senin yanında olacağım, bunu beraber aşacağız’ dedim. Onun ilk tepkisi ‘Eyvah bunu kızımız Alize’ye nasıl söyleyeceğiz’ oldu. Neyse ki kızımıza da izah ettik. Vahide pazartesi günü bir operasyon geçirdi. Göğsündeki 2,5 cm büyüklüğündeki kitle alındı. Nüksetmesin diye ilaç tedavisine başlandı. Gerekli görülürse kemoterapi alacak. Ama şu anki durumla inşallah ona gerek görülmeyecek. Çünkü biz hastalığın 1’den 2’ye geçiş evresinde yakalamışız. Vahide’nin bu sebepten dolayı diziden ayrılması gibi bir şey söz konusu değil. Dün mesela geç saate kadar setteydi.”

ROL GERÇEK OLDU

Vahide Gördüm’ün 6 yıl önce rol aldığı ‘Bir İstanbul Masalı dizisinde canlandırdığı Suzan Kozan karakteri de göğüs kanserine yakalanmış ve atlatmıştı.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More