Yaşar İle Röportaj



Yaşar

İlk olarak albüm çalışmalarına ne zaman başladınız ve ne kadar sürdü?

5 Aralık 2006 tarihinde çıkan “Sevda Sinemalarda” albümüm benim 6. albümüm. Haziran ayının başında başlayan ön çalışma Temmuz ayının ortalarında sona erdi ve Temmuz ayının sonunda stüdyoya girdik. Erikli Tunç Stüdyosunda kaydedilen “Sevda Sinemalarda”nın prodüktörlüğünü Rıza Erikli, müzik direktörlüğünü Tansel Doğanay, vokal koçluğunu Tolga Görsev yaptı. Aranjörler Tansel Doğanay, Elper Erinç ve Özgür Yedievli. 6 ay süren bir çalışmanın ürünü olan 6.albüm. Yaklaşık 15 gündür piyasada. Albümün açılış şarkısı “Sevda Sinemalarda” aynı zamanda albüme adını da veriyor. Fakat ilk klip “Hayırdır İnşallah”a çekildi. Şimdi sırada 2. klip var.

2. klibi hangi şarkıya çekmeyi düşünüyorsunuz?

Albümlerin çıkış şarkısı genelde stüdyoda çalışılırken karar veriliyor. Ama, 2.şarkı yani albümde 2.klibin hangi şarkıya çekileceği genelde albüm piyasaya çıktıktan sonra dinleyici isteklerine göre belirleniyor. Onun için kendi internet sitemde bir anket düzenlemeyi düşünüyorum. Bazı dergilerde benim adıma ufak tefek böyle anketler düzenleyecekler. Onları da takip ederek 2.klibin hangi şarkıya çekileceğine hep birlikte karar vereceğiz. Aslında dinleyici karar verecek. Biraz da televizyonların, radyoların hangi şarkıyı daha çok beğendiğini de göz önüne alacağız gibi görünüyor. İnternet sitemdeki anketimize katılmak için www.yasaronline.net.

Bu albüm ile eski albümlerinize daha bir dönüş yaptınız... Bundan bahseder misiniz?

Bu albümdeki şarkıların daha önce ki yaptığım şarkılara benzediğini söylüyorlar. Bunun sebebi benim köklerime geri dönmem olabilir. Bir de beni dinleyenlerin ve sevenlerin benden böyle şarkılar duymak istediklerini biliyorum. Ben de bu isteğe bu albümde cevap vermeye çalıştım. Umarım herkes keyif ve beğeni ile dinler. Bu albümde tam 14 tane şarkı var...

Albümde kendinize ait kaç beste var?

14 şarkıdan oluşan bu albümde 9 tane Yaşar şarkısı var. Yani 9 tane sözü müziği bana ait şarkı var. 2 tane sözleri Şairlerin müziği benim olan şarkılar var. 2 tane Alper Arındar bestesi var. 1 tane de Alper ile benim birlikte yaptığımız şarkı var. Böylece sayı 14’e ulaşıyor. Yani bu albüm 14 tane dolu dolu şarkıların olduğu, müzikseverlerin kulaklarına çok hoş gelecek şarkılardan oluşan, beni sevenlerin zevk ile dinleyeceği şarkıların olduğu ve bence bugüne kadar yaptığım albümler içerisinde en iyi sounda sahip olan albüm oldu.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More