Aynur Aydin Yenildim Daima indir dinle

Aynur Aydin Yenildim Daima indir dinle
Aynur Aydin Yenildim Daima indir dinle,Aynur Aydin Yenildim Daima indir,
Aynur Aydin Yenildim Daima klibi,
'12 Çeşit Lala / 12 Ways to Lala' adını verdiği ilk albümünü Türkçe ve İngilizce iki ayrı CD olarak hazırlayan şarkıcı, İsveçli ünlü prodüktör Tony Nilsson ve Moh Denebi'nin de desteğini aldı. Aydın, 13 şarkıdan oluşan bu ilk albümünü Lady GaGa ve Nicole Scherzinger'ın da albüm kayıtlarına ev sahipliği yapan, dünyaca ünlü Cosmos Stüdyoları'nda hazırladı.

Tanınmış Alman ve Türk müzik yapımcıları ile çalışan Aydın, "Müzik dalında dünya çapında tanınan tek sanatçımız Tarkan. Ben de dişi Tarkan olmak ve en az onun kadar başarılı olmak istiyorum" dedi. Albümün çıkış parçası olarak seçilen Yenildim Daima'nın klibi Robinovich yönetmenliğinde, Stockholm'de çekildi.







0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More