Teoman Niçin Müziği Bıraktı?

Teoman Resimleri
Teoman'ı müziği bırakmaya götüren sürecin ayrıntıları ortaya çıktı.

Teoman'ı müziği bırakmaya götüren sürecin ayrıntıları ortaya çıktı.Yakın zamanda hem teyzesini hem de yakın arkadaşı Murat Çetintürk'ü kaybeden Teoman, bir mektup yazarak “Onlarla geçiremediğim vakitlere üzülüyorum ve bundan sonra sevdiğim insanlarla daha fazla birlikte olmak istiyorum” dedi.

ROCK müziğin önde gelen isimlerinden Teoman'ın internet sitesinde müziği bıraktığını açıklaması, müzik dünyasında bomba etkisi yarattı. Teoman'ın müziği neden bıraktığı hakkında özellikle sosyal paylaşım sitelerinde çeşitli görüşler ortaya atıldı. Bunun üzerine bir mektup yazan rock'çı, teyzesi ve yakın arkadaşı Murat Çetintürk'ün ölümlerinin kendisini çok etkilediğini ve artık sevdikleriyle daha fazla zaman geçirmeye karar verdiğini açıkladı:
Beni rahat bırakın

“Çok kısa bir zaman içinde, çok sevdiğim iki insanı kaybettim. Ve bu acıları halledemeyince, her zamanki formülümle müziğe sığındım. Artık zor geliyor. İleride daha da zor gelecek. Onlarla geçiremediğim vakitlere üzülüyorum. Ve bundan sonra sevdiğim insanlarla daha fazla birlikte olmak istiyorum. Şarkılarımı yazdım, oradalar. Dinlenilirlerse, sevilirlerse, yaşarlarsa çok mutlu olacağım. Ama sadece alışkanlık nedeniyle, konserler verebilmek, oyunda kalabilmek adına savaşmayacağım, üstümü başımı kirletmeyeceğim. Ortalık çok çamurlu. Olay bu kadar aslında. Önümde iki tane konserim var. 3 Eylül'de son konserimi veriyorum. Ondan sonra da kendimi emekli ediyorum. Yapmadığım, içimde kalan şeyleri yapacağım.” Teoman, mektubunu “Biraz rahat bırakılırsam, çok mutlu olacağım” notuyla bitirdi.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More