Hilal Cebeci'den TV'de Şov Yaptı-Panpişlere Son Fotoğraflar

Hilal Cebeci'den Pampiş Resimleri
Gündeme Twitter Mesajları ve Paylaştığı Fotoğraflarla Gündeme Gelen Hilal Cebeci Star Tv'de Katıldığı Programda Skandal Sözleri ve Masa Üstüne Çıkarak Panpişlerine Yaptığı Konuşma İle Dikkatleri Tekrar Üzerine Çekmeyi Başardı.Oyuncu Berna Laçin, gazeteci Rasim Ozan Kütahyalı ve radyo programcısı Funda Özkalyoncu’nun sunduğu programda, Hilal Cebeci Panpiş fırtınasının nasıl doğduğunu anlattı.


Star Tv ekranlarında yayınlanan Yerden Göğe’ye katılan Hilal Cebeci yine olay yarattı. Canlı yayında masaya çıkarak, masadan panpişlerine seslenen Hilal Cebeci hem “pompiş” gafı hem de Rasim Ozan Kütahyalı ile girdiği ikili polemikle yine haber olmayı başardı.

Oyuncu Berna Laçin, gazeteci Rasim Ozan Kütahyalı ve radyo programcısı Funda Özkalyoncu’nun sunduğu programda, Hilal Cebeci Panpiş fırtınasının nasıl doğduğunu anlattı.

CANLI YAYINDA +18’LİK SÖZLER


Berna Laçin’in “Ayıp bir şey RTÜK kapatır” sözleri üzerine şaşkına dönen Hilal Cebeci, “Aaa gerçekten mi? Bir dakika bir dakika, panpiş değil o “pompiş”” diyerek canlı yayında diyerek canlı yayında +18’lik bir skandala imza attı. Bu sözlerle yetinmeyen Hilal Cebeci Berna Laçin’i işaret ederek “Senin bildiğin pompiş” o dedi.

MASAYA ÇIKTI, KONUŞTU
Konuşmasının sık sık bölünmesine tepki gösteren Hilal Cebeci “İzin verecek misiniz? Yoksa masanın üzerine mi çıkayım?” dedi. Bu sözler üzerine Rasim Ozan Kütahyalı, Cebeci’ye “Çık” dedi. Canlı yayında masaya çıkan Hilal Cebeci “ Benim hayran kitlem Twitter’e girmiyorlardı. Bu sevgili hayranlarım, Twitter’de olduğumu duyunca oraya akın ettiler.Bütün mesele bu” dedi.



PALAVRA ATMA HİLAL
Bunun palavra olduğunu söyleyen Rasim Ozan Kütahyalı “ Yani takipçi sayının artmasının ardında çıplak fotoğraflarla alakası yok. Bu palavrayı sıkma bize Hilal” dedi. Bu sözler sonrası Rasim Ozan, panpiş Hilal Cebeci’den canlı yayında panpişleri ile fotoğraf paylaşmasını istedi. Kütahyalı’nın bu isteğini kırmayan Hilal Cebeci, canlı yayında fotoğrafını çekerek Twitter’de kendine ait sayfasında yayınladı.





Hilal Cebeci Wc'den Fotoğraf Yayınladı

Twitter'da paylaştığı fotoğrafları ile bir anda sosyal medyanın en çok konuşulan şarkıcılarından olan Hilal Cebeci hayranlarını kırmadı ve WC'de çekilmiş fotosunu yayınladı.

Gün içerisinde hayranları ile twitter üzerinden mesajlaşan Hilal Cebeci akşam saatlerinde twitterdan yayınladığı fotoğrafı ile hayranlarını yine şok etti. Hilal Cebeci fotoğraf mesajında, "Süreklı tuvalette de çek bari diyenlere gelsin:))homestorun tuvaletindeyım :))))))" derken, gönderdiği fotoğrafta hayranlarına gülümsemeyi de ihmal etmedi.

Ünlü şarkıcı ayrıca gün içerisinde kullandığı arabasıyla sürat yaptığınıda hayranlarına bildirdi. Cebeci arabasındaki hızın 240 km olduğunu belirtirken 'Tam 240 km gördü arabam uçuyorummmmm radarlara copeeeeeeee hahahahha' mesajını twitledi.



Twitter'da yayınladığı özel fotoğraflarıyla interneti çalkalayan Hilal Cebeci, Alt Üst Muhabbetler programında Esin Övet ve Serdar Turgut'un konuğu oldu.


Twitter'da yayınladığı fotoğrafların başlangıçta plansız olduğunu, gördüğü ilgi karşısında bunu sürdürdüğünü söyleyen Hilal Cebeci, "Eskiden daha cesur pozlarım vardı. Fotoğraf makinesini erkek arkadaşım gibi görüyorum" dedi. Hilal Cebeci yeni fotoğrafları da yayınlayacağını müjdeledi.





SAHİLDE ÇIPLAK SEVİŞMEK HOŞ

Romantizmden hoşlanmadığını daha önce erkek arkadaşının doğum günü için hazırladığı sürprizi örnek göstererek anlatan Hilal Cebeci, "Çiçek böcek her şey ayarlanmıştı, daraldım. Mümkünse her şey spontane gelişsin" dedi. Serdar Turgut'un "Ay ışığında dolaşmak, sahilde çıplak sevişmek gibi şeyler benim de hoşuma gitmez" demesi üzerine Hilal Cebeci, "Ama sahilde çıplak sevişmek hoş fikir" dedi.




"BELKİ BEN DE 60 YAŞINDA BİRİYLE EVLENİRİM

"Bir ay önce sevgilisinden ayrıldığını söyleyen Hilal Cebeci, evlilik müessesine karşı olduğunu söyledi, Ali Taran Ayşe Özyılmazel evliliğinin hatırlatılması üzerine de "Büyük konuşmayayım belki ben de 60 yaşında biriyle biriyle evlenirim" dedi.


"CEHENNEME GİDERİM DAHA İYİ"

Hilal Cebeci, "badeleme" olayı ile ilgili olarak da, "Bastırılmış cinsel duygular... Böyle anlamsız, inanılmaz şeylere de inanabiliyorlar, cahillik... Cennet vaadi karşısında buna inanıp peşinden giden insanlar var. Bunu yapan insanla ilişkiye girmektense cehenneme gitmeyi tercih ederim." dedi.


NEDİR BU PANPİŞ?

"Twitter'a hayranlarım için girdim. Hayranlarımdan usuyoruz nickli biri 'panpa' dedi bana. 'Ne demek?' dedim, o da 'kanka' dedi. Ben de kız olarak panpa yakışmayacağı için panpiş dedim. Bu böyle başladı. Kanka çok uzun zamandan beri vardı. Babalarımız, dedelerimiz bile kanka derdi. Panpa daha yeni."


NARSİST

"Bodrum'da tatildeyken hastalandım, odamda oturuyorum... Beni tanıyanlar bilir her yerde resmimi çekerim. Biraz narsistlik var, evet. Odamda resmimi çektim, yatmadan paylaştım ve uyudum. Ben uyudum, Türkiye karışmış! Ertesi gün herkes, 'Ne yaptn sen' diyor. Bir de baktım ki ciddi anlamda ortalık karışmış. İnanın planlı programlı değildi. Ondan sonra baktım ki bu çok güzel devam ettirdim. Bunu nasıl işime çevirebilirim gibi stratejik planlarım var. Keşke bir ajans olsa bunları onlar düşünse."


TAŞIMA RUHSATLI SİLAHI VAR!

"10 senelik kariyerimde asla korumayla gezmedim. Bunu yakınlarım önerdiler. Ama şunu da söyleyeyim, taşıma ruhsatlı silahım var. Çok da iyi silah kullanırım. Ama Allah kullandırmayı nasip etmesin."

Uzun Süredir Magazin Basınındann Uzak Duran Hilal Cebeci Son Görüntüleri İle Gündeme Oturdu.Twitter'daki Takipçileri için İç Çamaşırları ile Yatmadan Önce Poz Veren Hilal Cebeci Görüntüleri İle Dikkatleri Üzerlerine Topladı.



Sansasyonel haberler ve pozlarla gündeme gelen Hilal Cebeci Twitter da verdiği demeçler ve pozlarla gündeme damgasını vurdu.İşte Hilal Cebeci'nin Son Demeçleri. Twitter da kendisini takip edenlere Panpişlerim diye hitap eden Hilal Cebeci çok yalnız olduğunu fakat buna kimsenin inanmadığından bahsetti.



Hilal Cebeci yine kendinden söz ettirmeyi başardı. Son yaptığı şeyle olay yarattı.Hilal Cebeci iç çamaşırları ile çekilmiş fotoğraflarını sosyla paylaşım sitesinden yayınladı.

Twitter'da takipçilerine 'panpişlerim' diye hitap eden Hilal Cebeci, durdurak bilmeden çok özel fotoğraflar çekip takipçileriyle paylaşıyor. "Yataga gırmeden oncekı fotom sıze armagan bıraz kotu cıktım ama ıdare edın panpısslerım" tweeti dün gece twitter’ın en çok konuşulan konusu oldu.

YATAKTAN ÖNCE SON POZ
Geçtiğimiz günlerde duşa girmeden önceki halini fotoğraflayıp sosyal paylaşım sitesi twitter'da paylaşan Hilal Cebeci, bu seferde 'yatağa gimeden önce halim' dediği iç çamaşırlı pozunu paylaştı.

Panpişlerinin dün gece tekrar yeni poz istemesi ve bu konuda sürekli istekleri Hilal Cebeci'nin tekrar iç çamaşırları ile poz vermesine neden oldu.




Gündem yaratma çabasında olan Hilal Cebeci, en sonunda amacına ulaştı ve paylaştığı bu poz twitter'ın en çok retweet edilen tweetlerinden oldu. Ayrıca Cebeci twitter'da trends topic'e de girdi.





HİLAL CEBECİ KİMDİR ?



4 Temmuz 1976, İstanbul Doğumlu olan Hilal Cebeci

Cebeci, 1993 yılında Eyyüp Bayram ve Uğur Sönmezsoy gibi isimler ile çalışarak müzik kariyerindeki ilk ses deneyimini gerçekleştirmiştir.Kariyerine kendisinin kurduğu bir fasıl grubu ile İstanbul'un ünlü otellerinin restoranlarında fasıl yaparak devam etmiştir. Eğitim hayatını devam ettirdiği Hamza Paşa Kız Meslek Lisesi'nden 1994 yılında mezun olan Hilal, üç yıl boyunca İstanbul'un çeşitli gece klüplerinde sahne almıştır.

"Köylü Güzeli" ismini verdiği ilk albümününü 1999 yılında çıkaran Cebeci'nin bu albümü Kral Tv Müzik Ödülleri kapsamında "Yılın en iyi çıkış yapan bayan şarkıcısı" ödülünü kazanmıştır.Ayrıca Yakın Doğu Üniversitesi tarafından 2000 yılının en iyi çıkış yapan kadın şarkıcısı ödülüne layık görülmüştür. İlk albümünümüm getirdiği yankıyla 1999-2000 yılları arasında düzenledi birçok halk konserleriyle kariyerini devam ettirmiştir. 2000 yılında Atv'de ”Alo Yarışma” adlı bir Tv programında sunuculuk yaparak, 2001'de Ersin Pertan tarafından yönetilen ”Şarkıcı” filminde rol almıştır. Sonraları ”En Güzel Ben Severim” isimli ikinci albümünü çıkarmış, fakat bu albümden istenilen başarı elde edilememiştir. Cebeci'nin üçüncü albümü olan ”Yükselme Zamanı” ile ilk albümdeki başarısını tekrar yakalamıştır.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More