"Tarkan hiç değişmemiş"

Sezen Cumhur Önal, tartışmaya yeni bir boyut getirdi...

Müzik Ödülleri’nde kazandığı ödülleri almadığı için eleştirilen Tarkan’a bir eleştiri de ünlü müzik adamı sezen Cumhur Önal’dan geldi. Hülya Avşar’ın ödülünü vermek için sahnede beklediği Tarkan’a “Dangalak, eşek herif” gibi sert sözleri son günlerde magazin gündeminin bir numaralı konusu oldu. Her iki sanatçının da yakın dostu olduğunu söyleyen Sezen Cumhur Önal, konuya başka bir açıdan bakarak, “Tarkan zaten hep böyleydi” imasında bulundu. Önal, “Yıllar önce TRT’de Müzik Yelpazesi programını hazırladığım dönemde o günlerin en popüler yorumcusu Tarkan’la tanışmak istedim. Randevulaştık. Saatinde gidip bekledim. Geldi ama tamiki saat geç kalarak... Samimi değil ama şık bir tanışmaydı. Aradan tam 17 yıl geçti.Haberleri görünce dostum Hülya Avşar gibi beni de beklettiğini anımsadım. Güzel sesli, güzel kalpli kardeşimiz Tarkan, galiba hiç değişmemiş!” diyerek tartışmaya yeni bir boyut getirdi.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More