Tan' Yeni Röportajı

ŞU SIRALAR “BARBIE BEBEK” ŞARKISI İLE EKRANLARIMIZDA YER ALAN TAN, POWERTÜRK EKİBİ İLE, ALBÜM İLE İLGİLİ GELİŞMELERİ VE YAZIN GELECEK SÜRPRİZ ÇALIŞMALARIN İP UÇLARINI KONUŞMAK ÜZERE BİR ARADAYDI.

FAN’LARINIZ VE MÜZİKSEVERLERİN OLDUKÇA İLGİ GÖSTERDİĞİ BİR ALBÜM HAZIRLADINIZ. BU ALBÜM İÇİN PEK ÇOK FARKLI TARZIN BULUŞTUĞU BİR MÜZİK ARANJMANI DİYEBİLİR MİYİZ ?

Albümümüze, her albümüm gibi, yani bundan önceki dört albümüm gibi, -dört olmuş mu ya, bir tanesi single’dı ama-, hepsinde olduğu gibi çok özendim. Mutlaka şöyle birşey olur tabi, bizde hiç içe sinmeden çıkar albümler, mutlaka yarım kaldığını düşündüğünüz bişey olur. Sonu yoktur, bıraksanız 20 yıl daha çalışılır o albümün üzerinde. Çok çalıştım çok özendim. Şarkı seçimlerimizde birazcık daha beni mutlu edecek bir tarza, sakin sakin, yavaş yavaş, çok incitmeden bir geçiş yaptım, sound olarak ta. Bunun arkası böyle gelecek. Birşeylerden vazgeçtim mi? Hayır, sadece yelpaze biraz daha genişledi. Pek çok tür bir arada, mesela albümün içerisinde bir Türk Sanat Müziği şarkısı var. Birazcık daha tarzı değişti ve güncellendi ve çok da sevildi çok güzel oldu. “Taş Yürek” çok sevildi tam umduğum gibi, daha hızlı, daha enerjik, daha gitar loop’lu yürüyen bir club şarkısı gibi. Hepsinin arasında, değişik bir soundu oldu. Şimdi de yeni klibimiz “Barbie Bebek” aynı şekilde çok sevildi, hayal kırıklığına uğramıyorum. Güzel devam ediyor herşey.

SİZİN SÜREKLİ STÜDYODA OLDUĞUNUZU BİLİYORUZ, NE YAPIYORSUNUZ BU KADAR ÇOK STÜDYODA ?

Bizim işimiz biraz teknoloji üreticileri gibi. Birşeyin yeni sürümü çıktığında, biz onu edinip öğrenmeye çalışırken, üreticiler aslında ürünlerinin birkaç nesil sonrasını tasarlıyor, yeni cep telefonları, yeni bilgisayarlar ve yeni teknolojiler üretmeye devam ediyorlar ya, işte biz de böyleyiz. Benim de her yeni albümüm yayınlandığında, yeni şarkılarımızın klipleri döndüğünde, ben aslında bir sonraki albüm için stüdyoda okumada oluyorum. Hatta o yeni şarkıları söylemekten sıkılmış ve yorulmuş bile oluyorum. Hep bir sonraki klibi düşünürken, aslında bizim için eskimiş bile olan şarkıları kliplendiriyoruz. Böyle yürüyünce zaten iş gerçekten başarılı olabiliyor. Bu da sanat camiasından biraz uzak ticari bir duruş gibi görülebilir ama işin bir yüzü de bu. Bu bir realite ve bunun içinde de duygularını yaşatabilirsin bir şekilde.

KONSER PROJELERİNİZ DE SIK SIK HABERLERİMİZE KONU OLUYOR. DİLERSENİZ KONSERLERİNİZİ TAKİP ETMEK İSTEYENLER İÇİN DE İP UÇLARI VERELİM.

Ben albüm yapmadan önce de sürekli olarak sahne projeleri üretiyordum. Albüm yaptıktan sonra da bu hep böyle devam etti. Hani albüm çıkardım, şimdi albüm turnesine çıkalım, albüm turu yapalım, albüm tanıtım konserleri verelim gibi birşey yapamadım. Böyle birşeye şansım olmadı çünkü hep yeni bir albüm çıktı ve ben sürekli olarak sahnedeydim. Tabiki bu konserlere, yeni albümün çıkması ile yeni şarkılar eklenerek devam ediyor. Yenilenmiş bir repertuar ile. Geçtiğimiz hafta Kartalkaya ve Zürih’te konserler verdik. Tempolu bir şekilde devam ediyoruz ve bizi yakından takip etmek isteyenler için de twitter sayfamı önerebilirim; Facebook’ta bir fan sayfamız ve bir de resmi web sitemiz olan www.tantasci.com var. Arkadaşlarım beni buradan takip edebilirler.

BU YAZ İÇİN BİR SÜRPRİZİNİZ OLDUĞUNU DUYDUK, DETAYLI OLMASA DA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ ?

Geçtiğimiz sene benim için güzel birşey keşfettim ve artık herşeyin kendimiz için olmadığına inanıyorum. Geçtiğimiz yıl Demet Akalın’a bir çalışma verdim ve bir başka arkadaşım ile çalışmanın da keyfine vardım, o yüzden bu sene de bunu devam ettirmek istiyorum. Benim albümüm biraz gecikmeli de olsa bu yaz da bazı sevdiğim arkadaşlarıma şarkılar vereceğim. Benim için de bu yaz boş geçmeyecek, ben de yaza özel bir single yapacağım. Tabiki bu albümün çalışmaları da sürecek. Klipler çekmeye ve konserler vermeye devam edeceğiz. Yakında çok eğlenceli bir klip çekeceğiz, çalışmalarına başladık, süpriz isimler eşlik edecek bize.

TEŞEKKÜR EDERİZ, PROGRAMIMIZA KATILDIĞINIZ İÇİN! YENİDEN GÖRÜŞMEK ÜZERE.

Ben de teşekkür ederim. En kısa zamanda görüşmek dileği ile.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More